Scooters in Parigi sò sottumessi à restrizioni di velocità di novu! Da avà pudemu viaghjà solu à una "vitezza tartaruga"

In l'ultimi anni, ci sò stati assai scooters chì viaghjanu cum'è u ventu in i carrughji è i vicoli di Francia, è ci sò sempre più spartuti.scootersin i carrughji. Standing nantu à u skateboard, i ghjovani ponu gode di a sensazione di rapidità cù solu un pocu muvimentu di e so mani.
Quandu ci sò più vitture è più veloce, l'accidenti tendenu à accade, soprattuttu in i lochi cù pedoni densi è strade strette. Scooters diventanu veri "assassini di strada" è i scontri cù e persone sò spessu. In u ghjugnu di questu annu, un scooter hà culpitu è ​​tombu qualcunu in Parigi ! (A nova generazione di u Portale di "assassini di strada": Una donna pedonale in Parigi hè stata culpita è uccisa da un scooter elettricu! Attenti à sti cumpurtamenti "mostru"!)
Avà, u guvernu hà finalmente fattu azzione contr'à i scooters spartuti in i carrughji !
Rallentate, tutti ! !
Vulete correre in scooter? Ùn permessu!

 

Da avà, pudete solu "rallentà" in lochi cum'è Parigi !
A partesi da u 15 di nuvembre (stu luni), parechje zone di Parigi imponenu limiti di velocità à i scooters spartuti.
I 15.000 scooters spartuti chì operanu in 662 zone di a capitale anu un limitu di velocità massima di 10 km / h, cù un limitu di velocità massima di 5 km / h in parchi è giardini è 20 km / h in altrò.
Chì marche di scooters spartuti sò limitati?
U guvernu di Parigi hà dettu chì i 15 000 scooters spartuti ristritti seranu distribuiti trà i trè operatori: Lime, Dott è Tiers.

Quali spazii sò limitati?
I zoni limitati di velocità sò principarmenti zoni cù alta densità di pedoni, chì implicanu principalmente parchi, giardini, strade cù scole, municipalità, lochi di cultu, strade pedonali è zoni di strada cummerciale, cumprese, ma senza limitazione, a Bastiglia, Place de la Repubblica, Trocadéro. Luoghi, Giardini di Lussemburgu, Giardini di Tuileries, Les Invalides, Parc di Chaumont è Cimiteru di Père Lachaise per citarne alcuni.
Di sicuru, pudete ancu vede "zoni di limitu di velocità" più rapidamente è convenientemente nantu à l'applicazioni di questi trè operatori. Dunque, da avà, quandu utilizate sti trè marche di scooters spartuti, duvete attente à i limiti di velocità massima in diverse zone!
Chì succede se aghju veloce?
Certi amichi duveranu esse dumandate, mi ponu detectà a velocità?
A risposta hè Iè!

 

I 15.000 scooters sò dotati di un sistema GPS chì manda u locu di u scooter à u servitore di l'operatore (Lime, Dott o Tiers) ogni quindeci seconde. Quandu un scooter entra in una zona ristretta di velocità, u sistema operatore compara a so velocità à a velocità massima permessa in a zona. Se a velocità hè rilevata, u sistema di operazione limitarà automaticamente a velocità di u scooter.
Questu hè equivalente à installà un "frenu automaticu" in un scooter. Una volta accelera, ùn puderete micca skate più veloce ancu s'ellu vulete. Dunque, l'operatore ùn vi permetterà di accelerà!

 

I scooters persunali anu ancu limiti di velocità?
Di sicuru, sti scooters dotati di a funzione "limite di velocità automatica" implicanu solu e trè marche di scooters spartuti sopra citati.
Quelli chì cumprà i so skateboards ponu cuntinuà à viaghjà in l'area di Parigi à una vitezza di 25 km/h.
U guvernu di a cità hà dettu chì i zoni di limitu di velocità pò esse più allargati in u futuru, è anu da cuntinuà à aumentà a cooperazione cù l'operatori di scooter, sperendu à impedisce tecnicamente à dui persone di aduprà u stessu scooter à u stessu tempu, o di guidà sottu a influenza. (Questu ... cumu per prevene ??)
Appena ghjunta sta misura di limitu di velocità, cum'è s'aspittava, i Francesi cuminciaru à discutiri in calore.
Smetti di scivolare, hè megliu à marchjà !
U limitu di vitezza hè di 10 km / h, chì di sicuru hè troppu lento per i ghjovani chì perseguenu a velocità ! À questa velocità, hè megliu ùn slittà è camminà più veloce ...
Ritorna à i ghjorni di marchjà, di cavalcatura di sumere è di cavallu.

 


Tempu di post: 12-10-2023

Cunnette

Dàci un gridu
Ricevi l'aghjurnamenti per email